Strona główna
Jakie są zalety strony internetowej w branży eventowej?

28.04.2023

Jakie są zalety strony internetowej w branży eventowej?

Jakie są zalety strony internetowej w branży eventowej?

Branża eventowa, w szczególności ślubna charakteryzuje się tym, że każda z usług proponowanych przez daną markę jest wyjątkowa. W stosunku do każdej pojedynczej usługi, wydarzenia uczestnicy mają z reguły wysokie oczekiwania. Czasem bywa tak, że z konkretnej usługi korzystają tylko raz w życiu. Trzeba ich również przekonać do tego, aby właśnie tę konkretną usługę wybrali na bardzo wyjątkową dla nich okazję. Aby dobrze zaprezentować oferowane usługi, warto stworzyć stronę internetową.

Dlaczego warto mieć stronę internetową?

Strona internetowa to kreowanie wizerunku i wiarygodności oraz dobra forma promocji firmy. Umożliwia kontrolowanie tego, jak marka postrzegana jest przez klientów przez udostępniane treści i utrzymywanie kontaktu osobami zainteresowanymi ofertą.

Utrzymanie stałego kontaktu z klientami przez udostępnianie informacji, formularze, czaty na żywo. Klient może w każdej chwili wysłać zapytanie w ramach oferowanej usługi.

Prezentacja oferty usług z możliwością ciągłego jej aktualizowania. Strona pozwala na śledzenie zainteresowana konkretnymi usługami i wprowadzać działania mające na celu zwiększenia sprzedaży. To dla klienta możliwość zapoznania się z ofertą i wybrania dla siebie tej odpowiedniej.

Dostępność 24/7 zarówno informacji o firmie, jak i produktach. Odbiorcy mogą wchodzić w interakcję z marką w dowolnym momencie.

Możliwość korzystania z analiz i statystyk, co pomoże analizować i zrozumieć zachowania użytkowników, ich dane demograficzne i wzorce ruchu na stronie.

Konstruowanie kampanii reklamowych – dzięki posiadaniu strony można dużo lepiej określić grupę odbiorców, dzięki czemu kampanie reklamowe są skuteczniejsze.

Jaka powinna być dobra strona internetowa?

  • intuicyjna, przejrzysta, prosta w obsłudze,

  • funkcjonalna,

  • działająca bardzo szybko,

  • responsywna (dostosowana do wszelkiego rodzaju urządzeń),

  • zgodna z zasadami SEO.

Pozycjonowanie strony – jak sprawić, aby strona była wysoko w wyszukiwaniach?

Aby zdobyć większą liczbę wejść na stronę, być może też większą sprzedaż na stronie internetowej, warto zadbać, żeby:

  • słowa kluczowe były odpowiednio dobrane,

  • treści zamieszczane na stronie były wartościowe, unikalne, wyczerpujące i odpowiadające na pytania użytkowników,

  • grafiki, zdjęcia i filmy były atrakcyjne,

  • wszystko, co zamieszczane na stronie było zoptymalizowane,

  • strona była responsywna (prawidłowo wyświetlała się na każdym rodzaju urządzeń),

  • była bezpieczna, posiadała certyfikat SSL,

  • zawierała wartościowe linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne (w serwisach ślubnych, blogach tematycznych, stronach branżowych, u innych usługodawców, mediach społecznościowych czy forach internetowych),

  • szybko się ładowała.

Portale weselne, jak również różnego typu blogi tworzą wiarygodność marki, dzięki czemu zdobywają wielu klientów i wspomagają promocję firmy w Internecie.

Inne formy promocji, jakie warto zastosować to Wizytówka Google Moja Firma (pozwoli na dostępność danych teleadresowych, godzin otwarcia, opinii), działalność w Social Mediach (to stały kontakt z klientami, możliwość zamieszczania wielu inspiracji, możliwość zarówno płatnej, jak i bezpłatnej promocji na Facebooku czy Instagramie).